Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da oštećenje prijavite u roku od 24h, u suprotnom, Vaša reklamacija će biti odbijena.

Porebno je odmah poslati mail na office@sensorsjop24.rs sa:

  1. Brojem primljene Račun-otpremnice
  2. Imenom i prezimenom
  3. Kontakt telefonom
  4. Razlogom odbijanja pošiljke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na office@sensorsjop24.rs sa:

  1. Brojem primljene Račun-otpremnice
  2. Imenom i prezimenom
  3. Kontakt telefonom
  4. Razlogom Reklamacije ili zamene proizvoda

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema iste (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana).

Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

  1. Zamene za isti proizvod
  2. Zamene za drugi proizvod
  3. Povrat novca

Pravo na reklamaciju imate ,od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144)

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ime i Prezime
Navedite naziv ili njegovu šifru
Prijavljujem reklamaciju u vezi sa
Navedite nam koji problem prijavljujete.